Titta absolut inte in i kameran..

Hemkommen från S.Sandby och Elias 2-årskalas. Den lille knodden slet och slet i pappret på de stora paketen och ville leka med alla leksaker samtidigt. Jag hade även målat en pall till honom med Ior på och när han såg den så sa han IOOOORRR - gullungen! Han är duktig till att prata, kan ord som potatismos och äpplejuice - hur många tvååringar kan det?

Camilla hade slitit hela dagen med 5 stora smörgåstårtor som var underbart goda och vi åt så vi nästan mådde illa, och ändå kunde man trycka i sig tårta till kaffet en stund efteråt - vilket konstigt fenomen..



Elias och hans älskade moster..





Vansinnigt goda smörgåstårtor - min syster är elit i köket!



Supersmarrig köbetårta som vi njöt extra mycket av eftersom vi visste hur mycket de hade betalt för den..



IOOORR



Elias fick en jätterolig bil som han körde fram och tillbaka i hallen. Frågade man honom om han kunde sladda tog han extra fart och vred ratten snabbt åt sidan och fick en riktig bredsladd och vände bilen helt om.. en cool 2-åring! Han kommer att bli kung på vägarna...utövar redan drifting.

Melodifestivalen var precis lika kass som förra lördagen - inte en enda wow-upplevelse.

Däremot fick mitt sjätte sinne en wow-upplevelse. Jag vet egentligen inte vad jag ska kalla det, sjätte sinne, intuision eller magkänsla, men den brukar ha rätt... vi får väl se framöver.

Nu ska nog frun i huset gå och lägga sig.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0