Ta tag i mitt liv!

Jag är så fruktansvärt trött på att skrapa rutor på morgonen och jag är ofantligt glad att vi inte bokat en resa till Österrike v.8, för jag pallar inte med snön och kylan mer. Jag vill gå i ide och vakna upp till fina påskliljor i vår mossmatta.

Känner att det är dags att ta tag i sitt liv igen. Nonchalera mörkret och den bitande kylan som tränger långt in i benmärgen - visualisera sig till Arubas stekheta stränder.

Jag vill ha vår nu, jag vill kunna ersätta dunjackan med något lättare, jag vill bära solhatt och målade trätofflor och gå ute i trädgården och svära irriterat på ogräset mellan plattorna.

Jaja, det kommer snart - nu har jag i alla fall något att se framemot.



Imorgon får vi ha lite fredagsmys eller vad säger ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0