Vem är Valentino?

Jag glömde nästan bort att det var Valentinodagen igår. Den enda som tänkte på mig var min arbetsgivare som bjöd på vaniljhjärta till fikat.. inte en endaste sketen blomma eller chokladkartong fick jag..men vaniljhjärtat var mumsigt.

ja, jag var ju inte själv så givmild med pussar och kramar denna hjärtans dag, men däremot fick jag se Josefine och Niklas värna om ömhet och kärlek. så gulligt!

Och sen blev det tisdag,

Det slår aldrig fel - hattisdag är och förblir hattisdag, de enda bra tisdagar är när man har bokslut eller semester och det sistnämnda närmar sig med stormsteg:)

Njut av livet, men gå inte ut för det är polarkyla ute





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0