En ledig fredag:)

Vilken härlig ledig dag idag! Började dagen med att stiga upp kl.6, en kopp java och en puss till den arbetande mannen. Vad gör man uppe så här tidigt en ledig fredag? Jo, man tränar!
Jag körde först ett steppass och därefter ställde jag mig på löpbandet en stund - det kändes alldeles förträffligt att träna på nästan fastande mage - det var bara alla mina lemmar som ömmade efter veckans styrketräning.

När jag kom upp igen satt Sabina och Josefine och åt frukost. Jag tog en snabb dusch och sen körde jag till willys och handlade helgens måltider. Nu hade hela Kristianstads befolkning samlats på willys igen - jag förstår inte vad de har där att göra en fredagsmorgon.. Och jag förstår ännu mindre varför jag inte förstår att fredag är en dålig shoppingdag.

Tjejerna var i full gång med att förbereda för dagens fotoshooting, Sabina gjorde sig snygg och Josefine riggade upp sin studio.

Riktigt roligt att vara backstage, men Josefine var mindre glad att jag var där - fick hela tiden höra: -MAMMAAAAA!!! lägg av!
Jag försökte ju bara ta lite backstage bilder, men då gick ju blixtarna av...hihihi







Det var ju inte så att jag satt och distraherade dem någon längre stund utan jag stack in huvudet ungefär varje gång hon hade bytt kläder. Det var roligt att se och de var duktiga båda två.

Själv tog jag tag i mitt liv med både näbbar och klor, och fick äntligen skissat upp min elefant..nu ska den bara målas.

Tjejerna roade sig ett antal timmar och blockerade både tvättstuga och träningsrum, men det gjorde inget - då hade jag ju en ursäkt att slippa tvätta och stryka.

Josefine tog 502 bilder på Sabina - snacka om att hon kommer att vara utled på det facet när hon har redigerat färdigt bilderna!

Tre av bilderna kommer här:







Sjukt fina bilder!

Bodils kyckling stod på menyn idag och vi åt alla med god aptit - as usual

Kvällen bjuder på film, vilken är ej bestämt än, men den är säkert skitbra ;)

Fredagsmys lika mycket som alla andra fredagar!
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0