Blir det sex på BB snart?

Jag typ ger upp! Det kommer att vara vinter förevigt och vi är just i början av en ny istid. Kung Bore har bosatt sig i Skåne och jag kommer att förfrysa ännu fler fingrar.

Men det börjar i alla fall bli lite ljusare på morgonen.. Februarimörkret börjar långsamt förtvina och med stilla lunk kommer vårljuset. Det hoppas jag innerligt i alla fall.

Snart har denna arbetsvecka slungats iväg till dåtid och helgen närmar sig med lätta baletthopp.

Jag har ikväll packat resväskan för morgondagens träningspass och festligheter - kvinnsen på jobb har date, och ska ha hur kul som helst i Sätofta imorgonkväll..ehh, jag vet knappt var det är, men det finns taxi.

Om ni inte följer BigBrother kan jag tala om att Martin är typ huvudpersonen i programmet.. Det är många som försvinner i mängden, tar ingen plats medan andra märks hela tiden, som Martin då... Vi väntar med spänning på kommande pinsamheter - för de kommer, var så säker...

Kvällens steppass var mest förvirrande men även den bäste får ha hjärnsläpp ibland:)

Nu slänger jag mig i soffan och hoppas att BB chockar mig med lite sex i tv.

So long



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0