Fredagskul

Galet seg uppdatering på sistone - ber tusen gånger om ursäkt, och den första och största ursäkten är att jag känner mig splittrad - har helt enkelt för mycket tråkigheter på G och då blir inget gjort eller åtminstone väldigt lite gjort..

Fredagen var en bra dag, först jobb och sen ett sjukt roligt steppass på jobbet där det blev kolossalt många skratt både på, vid sidan av och bakom brädan. Dusch, make up och sista finliret i takt med Septembers låtar innan vi fattade vinflaskan i vänstran och den 12 kg tunga träningsväskan i högran - lagom laddad för fest!

En rolig och tramsig kväll på Dirigentvägen någonstans... typ vid Höör. Vilken tur att jag åkte bil dit!!
Maria serverade HOT kyckling - mycket gott!! Det var en kulig kväll i fina huset, där jag står som konstnär till 50% av alla husets tavlor.



Solbrända och fina Ann - alltid lika glad:)



Christel & Jane



Helen



En lite smålurig Mia..



En mindre tilltalande närbild av någon som kallar sig Sus



Kvällens värdinna - Maria!!

   

Dagens svåraste fråga: Gissa vilken flaska som tillhörde mig?

Till kaffet serverades god cheesecake och Amaretto, Contreau och ...? Amaretton var min o Helens! Hihi
Sjukt gott så jag glömde bort att dricka mitt vin..

Medan Amaretton serverades förändrades ansiktsuttrycken..

  

  

 

Agneta och Lotta var också där, men fastnade inte på bild.. somliga är födda linslusar, andra inte.

Tack för en superkulig kväll tjejer!

Kramen

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman hoppas att allt är bra.

Ni ser ut att ha trevligt på festen, god mat lär ni få där.Kramis

2011-03-01 @ 08:13:20
Postat av: Sus

Allt är bra mamma:)

2011-03-01 @ 09:31:51
Postat av: Jane

Men sus vad har du gjort med bilderna på mig?? Jag gjorde inga sådana konstiga miner den kvällen :o

2011-03-01 @ 21:29:07
Postat av: Sus

Jane, har du aldrig hört talas om att foto inte ljuger..jag har ju ändå redigerat bort din tunga, ditt rufsiga hår och stängda ögon..hihi De är sååå fina Jane - de är naturliga, det är så vi ser dig ju. Kram

2011-03-04 @ 06:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0