Världens gosigaste zipjacka är inhandlad!

Sorry för sen uppdatering! Det har varit en sjukt galen vecka med mycket jobb och många kvällsaktiviteter och jag har njutit mest hela tiden. Nja, kanske inte imorse när jag steg ut i blåst och blötsnö, men förutom vädret har veckans klimat varit bra.

Nu är det äntligen fredagkväll och vi har fredagsmyst med pizza och film.

Helgen bjuder på några timmars föreningsbokföring, målning och den eviga marktjänsten, men jag slipper stryka i alla fall för det har bella minsann gjort. Förövrigt så chockade hon sin mamma idag - det var kliniskt rent på hennes rum - det har ALDRIG varit så fint och städat som idag, inte ens när hon flyttade in.

Var på föreningsmöte i onsdags och då nämndes bambukläder - någon som har hört talas om detta innan och kanske testat? Jag blev allt lite nyfiken.

Jag har tyvärr blivit shopoholic igen..men det är nog bara ett litet tillåtet snedsteg som glöms bort med tiden. Det blev i alla fall 2 par träningsbyxor och två träningstoppar i tisdags och idag köpte jag en Adidas hood på Intersport samt världens gosigaste zipjacka, ny Nike träningsbh och en annan tröja på Stadium.

Imorgon blir det Schlagermiddag framför tvn - gissa vad?? Jag tror vi tar en repris på förra helgens smarriga lördagsmåltid!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Bottan

Vad är bambukläder jämfört med Aluminiumfolie-dress?!

2011-02-05 @ 11:31:40
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Hahahaha, jag tror att man är lite rörligare i bambukläder. Haha, fan vad du är kass - du är ju helt besatt med din folie!! Jag vill se dig i folie på nästa fest!

2011-02-05 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0