Kämpar vidare med näbbar o klor

Hej alla fina,

Jag känner mig som en mumifierad slempropp.
Till mitt förtret och förbannelse har denna förkylning satt klorna i mitt inre och verkar trivas utmärkt med att terrorisera mig från morgon till morgon, alltså hela jäkla dygnets alla timmar.

Har mycket på jobbet just nu och har jobbat en hel del timmar vilket gör att jag är mer trött än vanligt, och att jag hostar nätterna igenom gör ju inte saken bättre. Stackars M får ju också sin nattsömn förstörd av mina hostattacker.

Men men..några ljusglimtar finns även i denna världen - igår var vi hembjudna på parmiddag med spel till Bodil och Pigge.
Vilket välkomnande - vi blev marschallade!!!



Det kan ju jämföras med att de hade rullat ut röda mattan för oss, eller hur?!

Jag blev så exalterad av vårt välkomnande o att gnälla över kylan så jag glömde bort att ge presenten... obetydlig och fantasilös, men dock god... fick de den några timmar efter, hahaha

God mat och god dryck förhöjde kvällen och Kampen mellan kvinnorna och männen visade sig vara hård, men efter några polkashottar, godis och tinnisus tog de feminina männen hem segern.

Vi tackar herrskapet i vita huset för en rolig kväll och nästa gång lovar Sus vara i bättre form.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0