MY HERO

Måste berätta om en helt fantastiskt duktig tjej som i dagarna har fått titeln INTENSIVSJUKSKÖTERSKA.
Hon har pluggat, jobbat, fått barn, har ett kliniskt rent hem, pluggat lite till och nu är hon färdig med sina studier och denna underbara kvinna är min syster Catharina. Inte en krona i studieskulder under 4 års pluggande är  helt fantastiskt.

Jag är en otroligt stolt syster och ser framemot hennes kommande titel Dr Catharina Szczekocki.. äsch, det är nog inte hennes mål. Hon har nog nått sitt mål och vi kör ett fyrfaldigt leve för henne - HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!



En stor KRAM till dig Cathy - I love you!!!

Kommentarer
Postat av: Cathy

Tusen tack min kära syster!

Jag är jätte glad och stolt över att jag har tagit mig igenom detta och jag HAR nått mitt mål nu!! Inte mer pluggande, nu i alla fall!!! Känns skönt att kunna titulera mig som intensivvårdssjuksköterska nu ;)

Love you!!

puss och kram

2011-01-15 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0