Ni vet han som luktar gott...

Måttligt tröttsamt att hosta igenom hela natten så min chef övertalade mig att ringa vårdcentralen idag.. Måttligt road av det också, men nu är det andra gången vårdcentralen överraskar mig - jag fick en tid kl.17.00!!

Han som luktar gott, ser bra ut och är läkare undersökte mig igen. Han är så trevlig - undrar om han ringer hem till mig imorgon o frågar hur jag mår??

Fick hostmedicin som man somnar av och antibiotika - jag har nämligen lunginflammation, hallå!!

Och jag som var på step igår - kanske inte den mest briljanta idén jag kommit på det senaste året, men roligt var det.

Ni missar väl inte att det är Prova på "GRATISvecka" på Tollarpsgymnastiken.
Ni kan ju alltid gå dit och paxa några platser till Era vänner som kommer 10 minuter efter passet börjat..

Har levererat mina beställda tavlor i veckan samt sålt ännu en av de andra - nu har jag bara två kvar!!
Skynda fynda - mellandagsrea eller nåt, hihi.




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Nej, det var urbota dumt av dig att gympa igår, men krya på dig:)

2011-01-11 @ 22:00:06
Postat av: Gunilla

Nej, det var urbota dumt av dig att gympa igår, men är "huvet" dumt får kroppen lida. Fråga mig, jag vet. Krya på dig:)

2011-01-11 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0