Önskar alla ett helt underbart 2011

2010 är nu bakom oss.
Vad gjorde vi egentligen dessa 365 dagarna?

Ja, de flesta dagar tillbringade vi på arbetet, men det har ju även hänt en hel del andra saker som är värda att minnas.. i alla fall för mig o min familj

Årets första resa gick till Österrike, en superrolig vecka med mycket skidåkning o fest
Och mitt körkort försvann...
Sen hittade jag det igen efter att anmält det borttappat
SPA resa till Polen med tjejerna
Renovering av vår tvättstuga
Jag vann ett STORT påskägg på jobbet!
Vi gjorde en uteplats på baksidan
Min mamma fyllde 60 år
Jag lade nya plattor på vår uteplats på framsidan
Uppvisning i Tollarp
Dagen innan bella tog studenten gick diskmaskinen sönder - vilket resulterade i ny diskmaskin
Bella tog studenten
Härlig semester i Juli
Kristianstadsdagarna
Bella åkte till Rhodos med Henke
En helkulig dag i Köpenhamn med Cathy o Åke
Min kusin Annelie dog
Västervik
Ullared några gånger
En jobbig men mycket fin begravning av Annelie
En superkul kräftskiva här hemma
När jag fyllde år fick jag akrylfärger av tjejerna på jobbet - då började jag måla och måla och måla...
Lade sten på baksidan
Spa resa till Polen med Bodil o Pigge
Ladies night med mamma o syrrorna
Träningsdag i Tollarp
Mitt allra första mammografi
Mitt allra första migränanfall
Min allra första tavelutställning
Camilla 40 år - överraskningsfest
Jag köpte en Iphone 4

Och mängder av sammankomster med vänner och kollegor, spelkvällar, vinkvällar, jägerkvällar och annat kul.
Största delen av året har varit bra, det finns så klart händelser som man gärna hade velat radera, men sånt är livet - det kan inte alltid vara på topp.

Det enda jag kan önska är att detta året blir bättre.




Kommentarer
Postat av: Cathy

Vi hade i alla fall ett jättetrevligt slut på det sista året och en trevlig och mysig början på året.. Tack för en hel lyckad nyårsafton! Kram

2011-01-01 @ 18:23:14
Postat av: Sus

Tack själv, det blev både gott, mysigt och roligt - precis som det ska vara!!

2011-01-01 @ 20:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0