Ska jag inspireras eller...?

Idag var det fyra stycken på mitt jobb som hade födelsedag - GRATTIS till dem från mig!

Har ikväll varit på ett knökafullt Tivolibad med tjejerna - hade bestämt mig för att köpa ett nytt 10-kort, och hade det gamla med mig..med 4-5 gånger kvar (hihi, så flitig var jag i fjor...) i alla fall så var killen i kassan så himla gullig och aktiverade det gamla så jag fick använda upp det först innan jag köper nytt. Som sagt så var det knökafullt i bassängen och jag fick sicksacka mellan de äldre tanterna, de pratglada tjejerna och småkillarna med sina cyklop som tittade på simmande bröst - sjukt jobbigt när det är så mycket folk, men vi simmade 1000 m i alla fall o sen försökte vattengympaledaren övertala mig att vara med och gympa, men jag avböjde vänligt.
-men jag bjuder dig.
-what?
tydligen värvar man gymnaster på tivolibadet genom att erbjuda gratis träning...inte dåligt, men jag ville hellre simma, basta och mysa.

En Willysrunda på hemvägen med vått hår, svart runt ögonen och klorånger i gångarna efter oss. Skönt att slippa köra dit en fredagskväll i alla fall.

Funderar starkt på att anmäla mig till Gerdahallens inspirationsdag... jag vill gå på några men där var inte sex st. intressanta pass - funderar lite till.



Gokväll

Kommentarer
Postat av: Bottan

Ja följ med till Gerda :)!!! Hittar du inte 6 pass, välj någon föreläsning då så du kan vila dig ;) Men följ med, snälla.......kramen

2011-01-21 @ 19:48:41
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Jag funderar ju....lutar mot ett JA

2011-01-21 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0