Pelikanbo på huvet

Sunday morning, up with the lark..

Varför ser håret ut som ett pelikanbo när jag vaknar? Jag har inte haft mina nattsvettningar på ett tag nu och ändå blir jag rädd när jag ser mig själv i spegeln just uppstigen. En dröm jag alltid har haft, hela mitt liv faktiskt och det är att få vakna på morgonen med normal frissa, bara kunna borsta igenom håret och sen var det fix färdigt liksom. Det har aldrig hänt och lär väl aldrig hända.

Känner mig ganska nöjd ändå med mitt val att hänga med till Gerdahallen - det kommer att gå skitbra, jag är tillfreds med tanken på att öka dosen träning - det ska bli kul!

Jag bara måste få visa min fina amaryllis som jag fick av Niklas innan jul - den är helt underbar och det är den andra blomman som blommar nu.







Visst är den underbar!!

Fick för ett tag sen en beställning på en giraff, närmare bestämt förra fredagen..och jag som knappt vet hur en giraff ser ut. Själv hade jag något häftigt foto från Kålmården men det var knappast något man avbildar, men en hjälp i alla fall.

Nu är den snart färdig och visst...det liknar ju en giraff.



Detta är bara drygt en tredjedel av tavlan - ni får se hela när den är färdig.

Fryser idag, vill ha vår - vill gå ut och påta i trädgården. Jag är trött på snö och iskalla fingrar!

Tvättstugan kallar,  vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0