Jag ogillar smygarkyla

Vilken måndag - det sa bara schviss så var den arbetsdagen gone with the wind, men tyvärr inte den bitande jäkla kylan som går in i de minsta cellerna långt in i skelettet och får hela min kropp att bli piggig. Fy bubblan vad jag ogillar sån smygarkyla.

Skulle egentligen besöka tandläkaren idag så jag körde bilen istället för att åka bilen, men tandsköterskan fick det givande uppdraget att ringa min mobil och be så hemskt mycket om ursäkt för att tandläkaren hade blivit sjuk och fick flytta fram tiden 1 1/2 månad framåt. Det finns en anledning att jag inte svarar på dolda nummer till mobilen - det är aldrig samtal jag uppskattar. Visserligen blev jag inte störtledsen för att jag slapp tandis idag, men jag var ju mentalt inställd på det och hade t.om tandborste, tandkräm och tandtråd med mig i väskan..

Steppen var kanon, men lilla sus var sliten idag. Vätskebrist redan innan jag steg in i gympasalen och det kändes i hela kroppen, men det var skitkul ändå. Det känns extra bra när kroppen skriker att den inte orkar mer, men huvudet tycker det är så himla kul och vill bara fortsätta och gör allt för att övertala kroppen att hänga med på en runda till..

Jossan har inhandlat nytt stativ och duk till sin fotostudio och katterna fick första tjing på modellandet.





Haha, jag har aldrig sett en katt med längre tunga, och det verkar som han håller balansen med den...

Naw, söta är de i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0