Va, abstinens??

Jag kan inte förstå detta, folk i min närhet ynglar av sig som värsta kaninfarmen. Jag som trodde 2010 var värsta babyboomen, men nu har mina misstankar om potentiella yngelkuvöser blivit bekräftade - utom en, men hon jobbar säkert på det - jag känner att det är på G.

Nu har det gått tre veckor på detta nya faste-år. Jag är så stolt över mig själv - har inte fallit för frestelsen en enda gång - jag bara "tittar" på kläder och skor nu för tiden och det är skitjobbigt, men det är en övergångsperiod som man måste gå igenom. Om en månad sitter jag väl i ett hörn och skakar av abstinens, och då får jag tänka på hur roligt det blir nästa år istället när jag ska köpa en helt ny garderob.

Styrketräning stod på schemat idag - egentligen stod det löpning, men Josefine övertalade mig till parövningar mamma/dotter typ.. Jag bestämmer vilka övningar, jag  peppar Jossan och Jossan skriker - JAG ORKAR INTE MER - TA STÅNGEN!!!! Övning ger färdighet och om några veckor kräks hon nog inte av utmattning längre...skojade bara.

Kålpudding NU!

Sänk ribban, annars kan du bryta ryggen.
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0