Bella flyttar snart hemifrån

Lite tråkiga dagar nu...grått och regnigt. Jag blir så rastlös när jag inte har något planerat..

Idag körde vi till Svensköp och tittade på Henkes hus. Drygt en vecka tills de flyttar.
Så fint det är - så mysigt och så Svensköpigt - enorma ytor, både inne och ute - I like



till vänster boningshus och rakt fram gäststugan



baksidan av boningshuset







Framsidan av boningshuset till höger och till vänster gäststugan.



In till trädgården



Upptäcksfärd mot dammarna



En bråkdel av den storslagna naturen och Henkes marker.

De unga tu har skapat höga vuxenpoäng och jag med bihang önskar och hoppas att ni kommer att trivas på den fina gården - den kommer att bli oerhört mysig då den redan, alltså innan renovering har hög mysfaktor och hög potential - Good luck mina kära :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt underbart hus,men vad mycket att städa för Bella.Hoppas att de bjuder upp oss så vi kan se det invändigt oxå. Värkligen fint och härlig natur Kramis

2011-07-26 @ 09:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0