Förvirrad tant irrar runt på CSK

Hör och häpna - Jag sov till 09.30 idag!!!
Stormen inatt störde ofantligt mycket så vi stängde fönstret och då vet ni, stör inte kråkjävlarna oss :)

En grå och våt dag idag. Skulle egentligen träna Bodils dubbelpass idag, men mannen var så nitisk och otrevlig så jag ville inte umgås med honom de närmsta 3 timmarna, så bella och jag körde till min lilla älskade Willy istället..

Kl 15.20 hade jag date med Centralsjukhuset i Kristianstad, röntgenavdelningen. Haha, det var så roligt - jag gick upp på andra våningen, följde pilen mot röntgen och så kom jag till mammografin.. MEN, jag ska inte dit där..?!! jag såg nog VÄLDIGT förvirrad och vilsen ut och en patient som satt i rullstol såg mitt dilemma och sa: -Välkommen!! Åh tack sa jag och skrattade..
- Du ser lite vilsen ut...
Då kom en ung man och hjälpte mig tillrätta :) Äldre kvinns ska inte ränna runt på CSK i sin ensamhet !

Besöket varade i 10 minuter och nu får jag vänta allt från 1 vecka till 2 månader innan jag får tid hos en ortoped.

Eftermiddagen tillbringade jag med att baka 4 smarriga bröd.

Har just ätit goda Enchilladas, druckit vitt vin och nu blir det semesterchill.

Imorgon ska jag hälsa på Hampe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0