Jag blev imponerad av bagaget

Så när man väl planerar en heldag på stranden så är det molnigt när man vaknar - så himla typiskt! Jag som inte har varit på stranden en enda gång detta året..

Det fick bli trädgårdsarbete och det gillar ju jag. Perfekt väder för påtande i rabatterna.

När vi käkat lunch så bestämde vi att vi skulle köra till Karlskrona för att kolla på en bil vi siktat in oss på.
Ömsom regn, ömsom plirväder och efter en evighet kom vi fram.

Svart Audi i sikte, väldigt mycket mindre än en A6, men lagom stor för oss - ungefär som min saab inuti.
Bagaget är 3 gånger så stort som mitt utan att vara en Avant - imponerande

Vi var nöjda så det blev ett köp - ska hämta den nästa vecka :)



Vår första Audi :)



På vägen hem käkade vi middag på Galtsjöns Wärdshus och det smakade alldeles utomordentligt bra.

Kvällen tillbringade vi med Knohultarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0