Jag har ju inte semester förrän imorgon...egentligen

Rastlösheten har varit total idag - fråga mig inte varför - I have no idea??!

Gårdagskvällen tillbringade vi med en del av Västerviksgänget som faktiskt tog sig från södra delen av Skåne till Wä minsann.. Bodil o Pigge kom lite senare för de var ju tvungna att hälsa på nya familjemedlemmen Hampus.

Lite grillat och gott vitt förgyllde en del av kvällen - lite planering hann vi också med och Lars inköpslista till Tyskland..



Carina o Lars



Åsa

Vi skulle ju egentligen fira att Bodil blivit mormor, men... denne svensken orkar inte festa två dagar i rad...
men här har vi i alla fall en väldigt stolt mormor med sitt första barnbarn.




Vad söndagen anbelangar - den har varit tråkig, nästan som en vanlig söndag... det är precis som jag inte har förstått att jag har semester än, men det har jag ju egentligen inte heller - den börjar ju inte förrän imorgon:)

Och då festar vi! Rix fm festival imorgon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0