Katalogerna har anlänt!!!

Vart har denna tisdag tagit vägen? Blev nästan chockad imorse att det var solsken ute... har faktiskt legat ute i solen några timmar och bläddrat i alla nya kataloger som dimper ner i brevlådan. I like!!

Vi har en liten tradition här hemma... i alla fall vi kvinns:) Vi kryssar för vad vi vill ha i alla kataloger och det gör vi alltid när de är nyanlända, sen är det så klart inte säkert ekonomichefen tillåter alla inköp och när man väl tittat färdigt i katalogerna 14 gånger så har man redan tröttnat på en del av de kryssade plaggen, så det är egentligen bara ett fåtal plagg som blir beställda - men det är liksom hela grejen som tilltalar.

I eftermiddags så var jag utled på solen, på molnen, på värmen så jag gick ner till löpbandet och svettades lite till - jag sprang 5 km utan problem och jag kände mig nöjd.

Wokmiddag på terrassen idag - det är härligt med semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0