Rix fm

nu sitter jag här och väntar på att yngsta dottern ska komma hem - klockan har passerat midnatt och jag är inte ett dugg orolig - hon har sin trogna följeslagare med :)

Ikväll var det fullt ös! Så himla kul!!! Rix FM festivalen i Kristianstad och vi alla var där!!



Va, vem är Vincent?? Cathys hund?





o sen Chistians Waltz..



och vad gör man när Rix fm är slut?
- sitter o kramas med Sanna Nielsen..haha, jag ville inte, men jag fotade gärna :)



Ahhhh, somliga var lyckliga - jag var lycklig att jag slapp fotas med henne, men jag tog ett trevligt snack med henne istället..

Bella blev kär:







Oj, det var känslomässigt att se på, t.om för en förälder till pekfingret...

Sen var det galet...kuligt och mindre rix fm..







Godnatt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0