Shopping 20 mil bort

Alla barnen var hemma när jag vaknade imorse - wow!! Det händer inte för ofta nu för tiden..

God frukost intogs och diskussionen uppstod kring den ständiga frågan eftersom jag inte har skrivit någon semesterlista i år.... -vad ska vi hitta på idag?

ULLARED!!!!

Ja, jag fick bara med mig Josefine och Niklas, men det gör inget - mer plats i bilen till oss:)
Avfärd 12.00 - framme 14.10 - inga köer, bara knökafullt med folk där inne, men det var ganska lugnt. Inga stirriga äldre damer utan det jobbiga var nog köerna till kassorna. Jag har aldrig varit med om en sådan usel första omgång, och andra omgången var lika usel så tillsammans blev det helt ok.

Mitt absolut bästa fynd gjorde jag på MQ - jag hittade en klänning till sommarfesten!!!!!!!! I silver!!!! Den är asläcker och cool och den var billig - kan inte bli bättre!!

Jag hoppas även på roliga spelkvällar i sensommar och höst:



Hemfärd vid 18 och middagen färdig att serveras när vi anlände till Wä vid 20.30.

Det blev en lyckad och bra dag - är supernöjd med alla mina inköp.



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Alltså, Retro är inget höjdarspel, tycker jag. Det var en besvikelse när vi köpt det, men det kanske inte ni tycker;)

2011-07-19 @ 16:27:57
Postat av: Sus

Men Gunilla, det beror kanske på medspelarna - vi har haft asroligt de gångerna vi har spelat det. Det andra har jag inte testat innan så det har jag ingen åsikt om.

2011-07-19 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0