Sommarfest i Luddan

I lördags var jag, M och en hel drös med kollegor med bihang bjudna till Ann & Robban i Ludvigsborg på en sommarfest, med viss reservation på "sommar".

Sommarvärmen fick vi, åskmuller på avstånd och hällregnet klarade vi oss ifrån - det blev hellyckat och helt otroligt att vi inte fick en droppe regn på oss, när halva skåne fick stora översvämningar..

Det blev en helkulig kväll med konstant skrattkramp ;)



Vår goda buffé som vi alla hjälpt till att fixa. Mitt konstverk är salami o briepajen till vänster :)



Så himla mysigt med lampor från Thailand :)  Och den vita hatten fick den som skulle hålla i snapsvisan.



Kristina och Helen



Prem, Mia och Agneta



Agneta, Micke och Marya



Lotta, Boris, Ann och Robban



Robban, Christel och Chrille



Helen



Och där hittade vi min bordsherre - Jocke också... lätt att glömma bort att fota när de sitter vid sidan om...

Kristina fick platsen mitt emot mig och Kristina gillar inte att bli fotograferad..
Kristina kommer från Stockholm och är världens roligaste!

Ska bli kul att höra vad hon säger efter detta:











Vilken linslus - e ju med på nästan alla foton..

Efter maten blev det tipsrunda med frågor om oss själva - Jättekul och jättesvårt!
Hur skulle jag kunna veta vilka produkter Robban har gjort reklamfilmer för t.ex eller hur skulle någon veta hur många converse jag har och vilka färger.. men det blev skitbra och jättekul.





Helen och Jane



Vi fick fint besök från grannarna..  ;)



Sen blev det riktigt liv i Luddan - Ann laddade Spotify med Shania Twain





Och sen blev det så klart Lena Ph



Vi tackar värdparet för en fantastiskt rolig fest i Ludvigsborg - vi ser redan framemot reprisen nästa år !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0