Undrar om det räcker?

Todelido,

Var uppe med kråkorna imorse bara för att känna lite samhörighet med de stackarna som jobbar...
Jag och mannen satte oss i bilen kl. 6 och körde förbi Hörby och Lund, bara för att känna lite medlidande med de stackarna som jobbar...

Inte då! Vi skulle till Tyskland och shoppa godsaker inför pågående semester, kommande kräftskivor och vår 110 års fest i höst.

Det var egentligen en väldigt tråkig dag med mycket väntande och bilåkande, men när man väl var där så var man ju i himmelriket som Sara citerade.. och då sade jag: - ja, ända tills man kom till kassan, då vaknade man upp  i verkligheten :)

Vi hade följe med Niklas, Josefine, Sara och Markus hela vägen dit, men de ville inte hem när vi tröttnat så de fick istället sitta i färjekö i 2,5 timmar :))))  eftersom de valde att åka hem när alla andra också ville åka hem..


Dagens skörd:





Nu är det inlåst och har även Securitas bevakning - inte ens jag kan komma åt det på ett tag..

Kommentarer
Postat av: Cathy

Nja lite tveksamt om det räcker;)) Men blev allt lite lurad av spegelbilden.... Ser ju ut att vara dubbelt upp. Men men det räcker nog ändå... Beror kanske på hur fint väder vi har i sommar:)))

2011-07-13 @ 23:19:47
Postat av: Sus

Hihi, det räcker nog :) Jag kan vara utan om du vill ha mer..

2011-07-14 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0