Va? Har jag semester?

Tjena people, Sus här :)

Nu har jag semester!
Känns konstigt..

Slutade extraextra tidigt idag för att slå ihjäl några timmar på Hörby marknad, vilket resulterade i noll inköp på marknaden men bakfickan fick sig ett besök och 6 plagg blev inköpt. Det är kul att handla kläder!!

Träffade hjartat:) Ann och hennes syster... ni vet den välkända tv profilen Martin Granetofts mamma(systern då..), hihi

Träffade inte på så många andra kändisar...
Stod och tittade på lite kläder och någon busvisslade... man vill egentligen vända sig om och hoppas att någon snygging visslar på en, men så känner man sig lite dum och nonchalerar situationen, sen hör man Sus!!! Sus!!!! Susanne!!!  Ja, då får man liksom börja lokalisera ljudet i vimlet och se lite bortkommen ut ett tag innan man träffar rätt och får ögonkontakt. Just denna gången var det Eva-Lena, Mia och Prem som satt och fikade på Boijertz. De var säkert hur bakis som helst för de firade in Hörby Marknad igår :)

Bella har fått jobb så jag var och hämtade henne kl.16 och därefter körde vi hem och slängde oss i soffan och somnade..

Jag har semester och jag kan dricka hur mycket vin precis när jag känner för det och sen kan jag sova ruset av mig i soffan... om jag så vill :) Åhhh så gött - nu ska jag njuta fullständigt i 3 veckor - hoppas bara på lite solstrålar också.

Imorgon startar Kristianstadsdagarna!



Det ser vi fram emot - seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0