Det ska bli kul..

Hur gör man för att orka göra något? Jag har fortfarande semesterlunk och kommer inte ur det.

Helgen har mest varit tvätt och idag överraskade och chockerade jag fru Brickling med en visit i Svensköp på hennes födelsedag - riktigt kul att träffa henne igen.

Har packat min lilla övernattningsväska och imorgon är jag uppe i luften igen - denna gång är det Schweiz som ska besökas.

Bellaliten var i Stockholm i veckan och hade sin andra tenta - även denna blev godkänd :)

Bellaliten har även blivit typ stor under denna vecka vi har varit borta... Henke blir snart gårdsherre och med det flyttar min lilla tös hemifrån. Någon måste ha en axel ledig så att jag kan gråta en skvätt mot den i tid och otid..
Det är kämpigt det där med flyttande barn...vem ska nu hålla låda i huset?

Hu vad tyst det kommer att bli!

Men jag är faktiskt väldigt glad för deras skull - jag gläds med dem!

Nu film sen sova :)

Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0