Idag är det 25 år sen

Idag är det Sveriges Nationaldag, den 6 Juni och M och jag har varit tillsammans i 25 år. För 25 år sen berättade jag för M hur fantastisk jag var som människa, så om han också tyckte det så kunde vi ju bli ihop - och det tyckte han ju så klart...hehe riktigt så gick det inte till, men vi behöver nog inte gå in på några vidare detaljer idag.

Det har ju varit många lediga dagar i rad nu och solen har strålat och hettan har tryckt ner oss i liggläge så mycket den har kunnat.  I lördags tillbringade M o jag dagen med att ligga i poolen och njuta, och på sen eftermiddag körde vi tillsammans med Bodil o Pigge ner till Furulund och umgicks med Västerviksgänget. Det var en kulig kväll trots jag var nykter chaufför - alltid kul att umgås.

Igår var en hemsk dag! Den började med en misslyckad löprunda pga magkramp och sen surade jag hela dagen...jag var varm, rastlös och väldigt kinkig.
På kvällen körde M en tur med sin hoj och jag ställde mig på löpbandet för att avreagera mig och sprang 6 km - då blev jag genast på bättre humör och stolt av att jag klarade det.

På kvällen kom Henke o Bella, och vi kollade BB finalen - Arrrgggghhh, Martin kom trea och jag förstod ingenting.



Inte ens denna bilden hjälpte..

Idag är jag nästan lika rastlös som igår och det är nog ett tecken på att jag behöver arbeta.. jag har börjat öva - jag gjorde Tollarps bokföring :)

3 dagars arbete framför mig, sen är det lite semester igen :)) Undrar om jag blir rastlös då också??

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0