Jag är ganska kry

Har idag fått besked om att jag är frisk!! Ja, i alla fall så frisk det går... ingen salmonella i alla fall :) så nu får man själv fixa pajen till lördag och man har ingen egen toalett på jobbet..

Har förresten redan fått tid till röntgen av mitt knä!! Snabba puckar :)

Idag har jag tillbringat en mysig lunch med ib i lilla Hörby - kul att träffas - händer inte för ofta:)

Sen...efter jobbet...sprang jag marknadsloppet med Mia och Helen - en vecka innan det riktiga och bara för att kolla så vi orkade, kolla hur banan går och det var skitjobbigt! De första 2,5 km gick uppför hela tiden och när vi närmade oss sluttampen så var jag i bra form.. då hade jag kunnat springa några kilometer till. Jag är så himla seg i starten så jag måste nog värma upp med ett par km innan loppet startar :(

4 st HojRocks biljetter köpta - snart blir det festa av!!

En vecka kvar innan semester och fredag imorgon - det känns underbart!!

Seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0