Pow, mammis fyller år

Idag fyller min mammis år! Endast 16 år äldre än mig är denna kvinna och jag älskar henne.

Hon är min mamma - hon finns inte hos mig 24 timmar om dygnet, hon läser ingen godnatt saga för mig längre, hon bor inte ens i min närhet, men hon lagar underbart god mat, hon är oerhört kreativ och älskar egentligen att skapa lika mycket som jag. Hon blir 61 år idag och ser inte ut som en dag äldre än hon känner sig. Hon är min mamma och jag är oerhört tacksam för att hon är det..trots att hon inte heter Ester längre.. Grattis ännu en gång :)


Njuter fortfarande fullständigt av sommarvärmen i poolen, härlig ledighet och det kalla goda vinet :)

Har tillbringat hela eftermiddagen med mamma och resten av släkt och vänner - så himla kul och så himla gott!!

Tack mammis :=)

Imorgon ska vi neråt södern igen..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv gumman för en underbar eftermiddag med er alla.Helt underbart att ha sina nära hos sig.Vi hade tur med vädret ,och det här får vi göra om lite oftare Kramis och tack

2011-06-04 @ 08:42:56
Postat av: Mamma

Hihihi Jag glömde att komentera Ester,hade du alltid haft en bror som frågade om jag hade glömt smöret.Hade du oxå tagit bort det Kramis

2011-06-04 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0