En vecka med total avkoppling

Hemkommen från en vecka i Gümbet, Turkiet - ett relativt nytt turistresmål och helt underbart! Vi kan verkligen rekommendera detta stället.

Vilken härlig känsla när man väl sitter på planet - fönsterplats o allt... NU ÄR VI PÅ VÄG - ÄNTLIGEN!!!

Hej då Öresundsbron!!!



Vi brukar ju alltid beställa en del av den kommande veckans drycker på taxfree, så även denna gången.. men nu hade de ersatt en flaska Bacardi Mojito med en flaska Bacardi torched cherry... först blev jag väldigt besviken men så fort jag smakade på den blev jag kär. OJ VAD GOTT!!!!!

I'm in love!!!



Det blir helt klart min sommars favoritdryck !

Club Paloma apartments var ett fint lägenhetshotell - tvårummare med kök och stor balkong (med egna vindruvor...)





Vår utsikt från balkongen sen em och kväll





M blev ju ganska mörk med en gång, typ andra dagen.... en annan fick ju arbeta hårt några dagar till, men det hade jag inget emot.




Mannen i mitt liv!



En kväll hade vi bokat in oss på turkisk afton, en kväll med god mat och dansuppvisning. Bland annat med en magdansös... denna skapelse kom in och gjorde några danser med rullande höfter, juckande underliv och bröstskakningar, och jag kunde inte annat än asgarva - det var det mest patetiska jag skådat på länge...



Som tur var kom det in en skönhet, en kvinnlig sådan som verkligen kunde konsten att rulla på höfter och mage. Det blev en rolig kväll, men det kändes lite som att det här har vi nog sett någon gång innan... ja, förutom ovannämnda..



Vi hann även med en dag på havet.. en jättemysig båttur med all inclusive förutom glassen....jag köpte nämligen en B&J glass, 1 dl för över 40 SEK...haha, men den var god.

Vi njöt av den starka solen, vindbrisen och havet en heldag. M och jag satt/låg längst upp på båten o hade härlig utsikt - vi såg ända till Kos!!!



Och plötsligt när vi låg o njöt av solens starka strålar så hörde jag Pigges motorcykel, hans nya har ett väldigt högt o speciellt ljud... reste mig förvirrat upp och såg....



Kanske inte riktigt likt Pigges hoj, men den lät likadant

Vi stannade till vid Camel beach en timme för stekning och ridning av kamel.



Sen åkte vi vidare på havet, stannade vid 3 eller 4 vikar för att hoppa i plurret - jättemysigt att simma bland fiskarna. En del snorklade, men i alla fall jag ville inte veta hur fiskarna såg ut som simmade runt mina ben...







Oj, jag glömde visa vilken båt vi åkte på... hehe



En supermysig vecka med mycket sol och bad, shopping och kärlek - en välbehövlig semester!

En jobbig hemresa med förseningar både på flyget och tåget till Lund - Grrr. När klockan har passerat midnatt så vill man bara hem, då vill man inte sitta o titta på en tavla där det står DELAYED!!!!

Det var lycka när vi kom så här långt...



Snart får vi stiga på.....

Vi var hemma kl. 02.30 och möttes av en skylt: VÄLKOMNA HEM, vi har saknat Er !!

Vilka underbara barn vi har!

Kramen





Kommentarer
Postat av: Linnea Östergren

Goddag! vad trevlig dina poster är. kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer. :) Ha en bra helg ;)

2011-06-30 @ 16:33:16
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0