Vi som inte har semester än :)

Nu är sommaren tillbaka och jag jobbar! Varför???? Jo, imorgon bjuder Lotta på sommarlunch och vi kan sitta ute på Elisefarm :)

I två år har jag haft vatten i knäna och lockigt hår... vattnet ville jag få ut idag när jag äntligen tagit mig i kragen och fått en tid hos farbror doktorn. Tror ni han ville ta ut det?
Nä, så enkelt är det aldrig när det gäller mig. Nä, nu är där något fel i min knäled så jag ska först få en tid på röntgen och sen en tid hos en ortoped.

Han misstänkte knäledsartros. Herregud, jag har ju bara en bula. Varför ska de vara så dramatiska?

Det är precis som när man kommer hem från Turkiet och har lite magknip - då får man inte ens gå in på vårdcentralen för man har plötsligt både EHEC och Salmonella.

Långsamt, långsamt närmar sig semestern... känner mig nästan stressad

Långsamt, långsamt närmar sig utgång för Lindas bebbe "knodden".. Hon har gått över tiden... hon är säkert skituttråkad och skitsur på alla som påminner henne om att hon har gått över, skitsur på alla som kommenterar att hon får göra det och det för att sätta igång det.. Knodden kommer på torsdag eller fredag natt.. jag vet det. Men troligast fredag. Jag säger bara: LYCKA TILL!!!

Vi ses o hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen blir gladare än jag om du har rätt Sus!!:)

2011-06-30 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0