130 semlor

Fettisdag är bättre än hattisdag.
När jag kom till jobbet imorse möttes jag av 130 fastlagsbullar..

En mycket lugn och alldeles för tyst förmiddag - halva korridoren var på utbildning så denne svensken satt med härlig musik i öronen och arbetade - helt bortkopplad från omvärlden, som ändå var långt från mig.

På eftermiddagen var det min tur att bli elit på Excel 2010 - 3 timmars information om hur lätt det är att skapa pivot tabeller i nya office samt ett helt gäng andra förändringar. Det var kul och kl. 14.30 var det gott med en semla..

Väl hemma efter en bra arbetstisdag tvingade stor-dottern mig till promenad. Bara för att solen har visat sig hela dagen betyder det inte att temperaturen är behaglig - underställ, dunväst och vantar åkte på och mor med barn gjorde Vä gåendes i en timme. Var inte alls på gå-humör..

Fixkväll med ram-målning och en intensiv mailstädning avslutade denna tjockisdag.

Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0