ALDRIG MER ULLARED...sa han

Hej och hå, taggad som få..
Imorgon bär det iväg till Ullared arla morgon, och jag har fått mannen med mig!! Wow, det var en sisådär 5-6-7 år sen han sade: -ALDRIG MER ULLARED!! och det var när jag hade övertalat honom att vi skulle ha var sin kundvagn om vi nu kom ifrån varandra... det slutade med att vi gick ut genom kassorna med båda vagnarna överfulla.

Denna gången var det nog Niklas som fick honom att komma på bättre tankar - det finns nämligen MQ outlet...

Idag skulle jag ha varit på Word utbildning, men planerna ändrades drastiskt och jag fick boka om..nu blir det istället privatlektion på måndag em. Det är i och för sig mycket bättre, så jag tackar Micke på jobb för han gav mig tankenöten och ett ihärdigt letande imorse. Eftermiddagen tillbringades i möte med 08-konsulten Carl-Johan. Undrar hur han tycker vi pratar egentligen? Jag har lite svårt att förstå honom emellanåt, och han måste ju också ha samma uppfattning om oss skåningar. Jag tipsade i alla fall honom om vår närliggande flygplats Everöd, halva sträckan om man jämför mellan Sturup och Hörby.

Nu längtar jag bara jättemycket till imorgon och börjar få ångest inför lördagens inspirationsdag på Gerdahallen...hur kunde jag vara så urbota dum och boka en hel träningsdag när jag är i samma form som en gipsad daggmask? Jaja, det är nu jag ska ta fram det där jäklaranamma som jag har gömt därinne någonstans..

Nu blir det Åsa-Nisse

Kramen

Kommentarer
Postat av: Bottan

Varför har du gått och blivit så dåligt tränad?

Hoppas du har valt roliga pass så du kämpar på ;)

Kram

2011-03-11 @ 12:45:37
Postat av: Sus

Har jag någonsin varit tränad? Jag kämpar på i min takt, men det blir aldrig några 4-5 pass/vecka längre...men jag fixar det nog - du är ju där o peppar mig..hihi

2011-03-11 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0