Barnsligt kul, nästan som godis

Min mamma är tjatig!
Jag pratade med henne i ca 10 minuter i telefon nu ikväll och under de minuterna sa hon nog till mig 15 gånger att jag skulle sätta in nya bilder på mina tavlor.

Giraffen hade jag ju lovat sätta in när den blev färdig och det hade jag ju inte gjort...
Tyvärr har jag ingen bild när den blev riktigt färdig, men den är nästan färdig här..



och mina "Home sweet home" tavlor som liknar godis. Barnsliga tavlor är kuliga..



"Home sweet Home" blev plötsligt "Office sweet Office"



Så mamma, nöjd nu?

Elefanttavlorna är INTE färdiga - jag har tyvärr tappat lusten för dem.

Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga bilder.de var jätte trevliga skulle kunna tänka mig en själv.Kramis min lilla gumma

2011-03-04 @ 07:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0