Det doftar vår

Hela veckan har det doftat vår i Vä och imorse hörde jag koltrasten - det är en härlig feeling och Conversen åkte fram i ilfart från gömmorna. Vilken lättnadskänsla att gå i sommarskor! Det ska jag nog fortsätta med. Nu inbillar jag mig att våren har kommit.. i alla fall till Vä- kommer man ner till Hörby så är där fortfarande snö och ännu värre i Svensköp som vi var i söndags - snöstorm för tusan! Där ligger fortfarande 10 cm snö kvar på marken.

Nu väntar vi bara på lite plusgrader också..

Har sålt två "Home Sweet Home" tavlor i veckan och tyckte om idén om "Office Sweet Office".. sagt och gjort - igår knåpade jag ihop en sådan till mitt kontor, men gjord av ProMarkers istället och den blev så cool i mitt korridorfönster. Så lite kan glädja mig en helt vanlig onsdag.

Nu ikväll såg jag mitt nya favoritprogram - Sveriges Mästerkock och röstar så klart på världens bästa Jennie.

Nu är det BB som ska göra mig trött..

Seeya




Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar efter att se lite tavlor igen Kramis

2011-03-03 @ 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0