I love Ullared

Lågsäsong på Gekås - I like!!!
Det var som en dröm att strosa omkring inne på Gekås utan en massa folk som trängdes med vagnar överallt. Det var fritt blås i de flesta gångar fram till lunch, men sen blev det lite smalare gångar och korgfolket slogs med sina armbågar...men då var vi redan färdighandlade.

Massor av fynd och mest nöjd är jag med nya strykbrädan för den gamla har jag haft sen jag flyttade hemifrån... och dockningsstationen med högtalare till våra Iphones och Ipods - kanonbra ljud och jag längtar redan till myset runt poolen med bra musik till sommaren.

Annars blev det lite kläder - blev så avundsjuk på Mias fina kofta nu i veckan så jag var bara tvungen att köpa två fina koftor - det blev riktiga Snuttiskoftor sa min familj. M handlade mycket träningskläder och mycket av allt annat, men jeans hittade han inga och det var det han var mest ute efter. Inte ens MQ hade några som han ville ha.

Lunchen intogs på RoseGarden och det blev lunchbuffé - mycket mat och god var den!





Visst ser det gott ut?!!

Hemma vid halv fyra och hur nöjda som helst. En underbar shoppingdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0