Kulig dag

Andra dagen som man fick gå upp alldeles för tidigt för att vara bra för hälsan.
Redan kl.7 var vi startklara och hämtade upp Bodil, Lisbeth och Gunilla - sen bar det iväg till Lund och Gerdahallen.

Jag mjukstartade..hade missbedömt beskrivningen på passen och trodde att jag skulle börja med ett häftigt gympapass med härlig musik, men det visade sig vara ett spinningpass och det är jag inte ett dugg intresserad av - ogillar spinning - man kommer ju ingenstans och så får man ont i rumpan. Det fick bli en mycket intressant och lärorik föreläsning istället som handlade om retorik.

Mitt första pass var Zumba och det var den mest inspirerande och dagens häftigaste instruktör som genomförde ett galet roligt pass. Vilken karisma denna tjej hade - wow! Jag skulle t.om kunna åka ner till Lund fler gånger för att köra det passet igen.

StepVibes var sjukt roligt men med mycket svår koordination. Jag gav upp strax innan finalen för då hade jag snurrat bort mig på andra blocket. Där var andra deltagare som inte ens fixade första blocket.. Jag älskar verkligen step och önskar att jag var duktig på det. När det är så många deltagare som igår så är det så svårt att se instruktören ordentligt och då är det lätt att tappa bort sig i snurrorna, men som sagt - det var sjukt roligt ändå.

Afron var också kul och vi fick även denna gången ha samma instruktör som zumban, men med 5 andra samtidigt.

En rolig och svettig dag!
Undrar om man får träningsvärk av endast konditionsträning?

Inte än i alla fall - endast en otrolig vätskebrist.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0