Runda skor eller bara allmänt vinglig

Vågar vi tro att våren har kommit för att stanna?

En skön helg går mot sitt slut - 100% njutning!

Fredagskväll tillbringades tillsammans med herrskapet i vita huset.
Lyckad o mycket god mat, testade en ny äpplekaka med kanel, ingefära, muskotnöt och hasselnötter - min nya favorit när det gäller äpplekakor. Lagom med intag av den rinnande röda drycken och nu är vi inte vampyrer.., men somliga blir ganska runda under fötterna av bara "lagom" också.. hihi.

Hela lördagen tillbringade jag i köket, och inte var det med att baka eller laga mat. Jag roade mig med att först städa kyl och frys och sen gav jag mig på en helommöblering av innehållet i mina skåp och lådor. Det tog nästan hela dagen, medan M tillbringade hela dagen på dass. Haha, han var inte dålig i magen utan han håller på att renovera toaletten där nere. Den ska få golvvärme, ny vask och vaskskåp samt klinkers och kakel.

Imorse var vi på ett bra och givande möte i Tollarp i 3 timmar!!
Skönt vårväder mest hela dagen och jag har njutit av solvärmen. Nu kan jag ju börja planera att putsa fönsterna för nu kan man gå ut i tjocktröja utan att förfrysa tuttarna.

Ska ladda hela veckan inför träningsdagen på lördag - ehhh, step imorgon i alla fall..

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0