Varför satte du på larmet när du kom hem?

Oj så svårt det är att gå upp ensam på morgonen. Alltså jag går alltid upp ensam, men nu förblev jag ensam hela tiden. Alla sussade gott i sina sängar, bara jag och katterna tassade omkring i mörkret.. Ja, kl. 5 är det fortfarande mörkt.

En morgon till sen får minsann mannen också ta och stiga upp tidigt.

Lite uppdatering om bottenvåningens toalett kl 05.30 : Värmeslingorna och klinkers på plats, en sjukt trött man med ömmande rygg.

Gjorde allt jag bara kunde för att bli god vän med denna tisdag, jag var t.om på jobbet halv 7..
Satt och gottade mig i solen på lunchen och bara njöt av vårvärmen - man fick visualisera bort den kalla vinden, men det funkade ganska bra.

Sa hej och hejdå till mannen i dörren vid hemkomst. Haha, idag satte jag inte igång larmet när jag kom hem i alla fall... det gjorde jag nämligen av misstag igår.

En lugn och skön kväll med yngsta dotera hemma, den äldsta är i Svensköp och planerar husköp - de har nämligen varit o tittat på ett idag. Spännande!!

Uppdatering om bottenvåningens toalett kl. 22.18: Kakel på två väggar och en trött man som gnäller om ömma och förstörda fingertoppar.

Känner sömnen göra sig påmind - idag blir det inte BB, för mycket sex i tv rutan för att vara hälsosamt en tisdag.

Jag vill ha:  

Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0