Inspirationsdag Tollarp

Redan innan Gerdahallens inspirationsdag sade jag att jag ska minsann inte vara med på Tollarps träningsdag - där är absolut inga roliga och passande pass för mig... sen började jag vela lite och kunde inte riktigt bestämma mig, men sade att eventuellt kunde jag tänka mig något pass...

Ja, och hur blev det? Så klart att man går upp okristligt tidigt en lördag för att fixa matsäck, energidrycker, packa väska och dricka några muggar kaffe för att vakna. Ja, och sen är man plötsligt där. Jag som absolut inte skulle.

Jag är GLAD att något gjorde att jag vaknade halv 8, jag är glad att något inom mig förstod mitt bästa för jag hade jätteroligt hela dagen, även om jag inte var med på alla pass så var det kul att titta på.

Pass nr 1 - BODY COMBAT



Jag säger bara: - SVETTIGT!!!  och kul så klart!





Pass nr 2 - ELEMENT TRAINING

En hel massa galningar som springer, hoppar, kryper, skriker och tjoar ute i vårsolen.. hur kul är det??









och de var jätte smutsiga när de kom in igen... krypa på gräsmattan, vuxna människor...hallå.

När elementträningen var slut..ja det hade inte skadat med element för det var skitkallt att stå o titta på, och hungrig blev man också så efter passet var lunchen välkommen.

Efter god kyckling- o pastasallad och den vanliga lunchtröttheten var det dags för dagens tredja pass - ZUMBA



Här står en del av det förväntansfulla gänget... oj så roligt det ska bli!!



Och det var det också - kanonbra Elina!!!



Tyvärr ser man inte de härliga rörelserna på bild, men M filmade jättemycket så de kanske hamnar på FB...

Pass nr 4 - PILATES SPIRALS

Det var ett pass som jag bittert ångrade att jag inte var med på - usel är jag, och lat också för den delen.







Enligt M var det ett jättemysigt pass - jag får helt enkelt köra till Tollarp en tisdag då..

Dagens sista pass: ALL YOU NEED IS LOVE

Det är alltid så roligt att se hur de ska spöka ut sig.. kan nog inte spöka ut sig särskilt mycket när temat är KÄRLEK, men så fel man kan ha..



så klart röda leggings..jättefint!  Kjolen kasar upp - gud vad pinsamt.



Sen åkte det röda linnet och så hade de så gulliga hjärtlinnen båda två



Sen åkte kjolen av..



De var så snygga och de hade verkligen hittat den rätta klädseln som förmedlade kärlek. Härligt!!

Jag vill tacka Bodil, Ellen och Elina och alla andra som har bidragit till en alldeles underbar och härlig dag, roliga pass, god juice och fina tandstickor och icke att förglömma - den fina rosen.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte fina kort,förstår att ni var trötta dagen efter.Min önskan är att du sätter in tavlan på din blogg som jag ska ha även elefanterna som var så fina.Tack för gott kaffe och goda kakor Underbara barnbarn jag har och dotter och svärson Kramis

2011-03-29 @ 07:56:09
Postat av: Bottan

Tack för all uppmuntran. Ser fram emot att ha dig en timme på tisdagarna :)

2011-03-30 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0