Ojojoj

Tjenixen people,

Förra veckan bestämde jag mig för att slutföra mina beställningar - bara tanken på att ha tre elefanttavlor framför mig fick energin att sippra ur min kropp, men har jag bestämt mig så jäklar.... sagt och gjort. Började så smått i lördags, men fick ett avbrott då vi for ner till Södern på galej. Sliten men med gott mod fattade jag penseln igen på söndagen och tro det eller ej - 4,5 tavlor färdiga av 5!!!

Det roliga var att det räckte att jag levererade den ena tavlan i måndags morse så fick jag en ny beställning. Helt galet!!



Och den här gjorde jag också..



Elefanterna får ni se när de är helt klara..om jag blir nöjd.

Det var allt från kreativa sus.

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0