Pilgrimsfärd mot jordens undergång..

Jaha, då var det sista dagen i vårt liv enligt domedagsprofeten Harold Camping - vilket jäkla pucko!

Jag kan ju berätta att vi har stegtävling på vårt jobb...:O oj, det visste ni kanske redan... och jag bestämde imorse att vi får börja vår Pilgrimsfärd idag mot jordens undergång. Vi går till Tollarp - där är vi nog trygga..

Sagt o gjort..kände mig nästan som jag skulle på långfärdsskridskotur utan skridskon med R90 och tights.

Vi fick i alla fall uppleva underbar natur





Ser ni jordens undergång där framme??? Man ser i alla fall inte något slut på eländet.. vägen tog aldrig slut



Oj, en man :)







en gammal dressin...





Ahhhh, så jäkla långt och jag var redan trött i benen...



4 1/2 timme - 2,5 mil - ömma ben - öm rumpa - torra läppar - ca 30000 steg och vi förhindrade jordens undergång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0