Stegen ökar

Godkväll,

Maj månad och minusgrader - den ekvationen är för svår för mig..

Denna vecka har det varit trevligt bokslut - I like.
Igår hade vi en liten avslutning med möte och mat på Björkhällan i Tollarp. Jag brukar inte bry mig något vidare om våra ledare som slutar för de är oftast där bara några terminer och jag har inte vidare kontakt med dem så därför känner jag ingen stor sorg när de väl slutar, men igår kände jag oerhört stor sorg.

Ellen, bästaste intensiv och stepEllen ska sluta vara ledare hos oss och jag gråter inombords varje gång jag tänker på det. När jag kramade om henne på sista passet så rann tårarna och igår kunde jag knappt titta på henne, och jag kunde absolut inte titta på Bodil som satt där o tjöt..

Äsch, hon kommer tillbaka - hon ska ju bara till Australien..

En tröttsam dag idag och förstår inte varför. Jag har varit lite kinkig, extra känslig denna vecka men ändå vid gott mod - för tusan, snart 3 veckor!!

På måndag börjar min arbetsplats promenera med små snabba steg.. vår stegtävling börjar och vi har redan fått våra stegräknare.

En annan är taggad upp till hårfästet och har varit rätt så duktig på att öva, i alla fall i tisdags och idag. När jag kom hem från ett kvällsmöte så frågade jag tjejerna om de hade lust att gå en runda.
Sagt och gjort...en liten runda blev en ganska stor runda



Inte illa va??  14448 steg fram till kl. 21.00

Kan det bli bättre? Orkar jag mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0