Trädgårdsslit fast det är Mors dag

Hela helgen har det varit stenläggningsaktivitet och vi är nu färdiga - så härligt!

Denna söndag är det även Mors Dag och jag vill passa på att gratulera mammis. Eftersom hon inte behagar vara hemma idag utan istället föredrar golfbanan så får hon sitt Grattis på Mors Dag här istället.





Själv har jag blivit gratulerad av mina två skatter och jag fick Segel och drivved, en spännande te-smak - jag har alltid undrat hur drivved smakar...
och sen fick jag även världens snyggaste träningshandskar!!!



Snart är det bb - spännande!!! Nästa söndag är det final och Martin har klarat sig ända dit - jag hoppas han vinner den halva miljonen - det är han värd. Inte många killar i 20 års åldern som gråter öppet i TV..

So long


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder!!!!! Kramis och tack mamma

PS.Gck ej så bra på golfen

2011-05-29 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0