Är det inte semester snart?

oops SORRY, dålig uppdatering denna vecka..

Det har varit en bra vecka, inga abstinens och lagom med steg. Jag hade t.om en "ingen-promenadkväll" i tisdags och det var skönt att bara göra ingenting utan steg.

Jag har kanske överansträngt mina ben för de är lite ömma och känns ansträngda. Jag har ju även en vätskebula under mitt högra knä som har börjat bråka lite med mig. Ibland är den lika stor som knäskålen o hur snyggt är det på en skala mellan 8-10?

Så i torsdags när jag slutade tidigt så försökte jag fixa en tid på vårdcentralen... fick en tid den 9 juni. Men....       - jaha, gör de något ingrepp då eller vad gör de? frågade jag
- eh det vet jag faktiskt inte.
- nähä, men då vill jag ha en annan tid för jag kan inte riskera något eftersom jag åker på semester dagen efter.
- då får vi boka en tid längre fram o skicka den till dig för vi har inte bokningskalender så långt fram..
SUCK..

Hade varit snyggt med ett inflammerat knä i Turkland.

Igår hade M o jag bröllopsdag. 22 år sen vi sade JA i Klosterkyrkan i Lund - helt sjukt vad tiden går.
Jag fick frågan vad mitt bästa minne har varit ifrån dessa åren.
Vad svarar man på det? Tankarna virvlade och jag kom inte på något datum för bästa sexupplevelsen så jag sa mitt bröllop.
Det finns ju så otroligt många stunder som egentligen kan vara de bästa, men hur rangordnar man dem..

Min man var så lycklig häromdagen för han berättade att jag fick välja mellan tre olika bröllopspresenter, egentligen två men jag ökade på med den tredje...

- Nya solsängar
- Röd kastanj
...och så mitt förslag..
- Nya träningsskor

Vi var o kollade solsängarna men de var inte till belåtelse av oss båda vid närmare titt så det blev.....





Fattar ni att jag kommer att flyga fram i löparspåren nu - Asics med extra allt: turbo, energyboost, high-tec extra style aero eller vad det heter.. Jag blir årets duracellkanin med dessa....eller hur!!!!

Idag är det premiär för Josefine i bil!!!!



Bäst att ha skylt både fram och bak, så alla är beredda liksom.... hihi
Det kommer att gå hur bra som helst och jag önskar henne lycka till!!!



Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0