Vem blir veckans stegrare?

Noppade ögonbryn, öm i benen, trötta ögon och en stegräknare på 14555 steg.

Första stegtävlingsdagen och vi är alla taggade - undrar hur länge?  Det finns ju de som har alltför många myror i benen och måste ut och ränna i skogen när alla andra får sin skönhetssömn.. det måste vara en skada eller nåt, ganska sjukligt när jag väl tänker efter så därför måste jag nog praktisera det imorgon bitti, typ kl. 04.30.

Ja, jag vet att jag brukar nästintill idiotförklara folk som går upp alldeles för tidigt för motion, men jag måste ju faktiskt testa.. man ska ju inte uttala sig om man inte själv har testat - därefter kan jag nog idiotförklara mig själv.

Igår blev det en timmes zumba - ville egentligen inte avbryta mitt trädgårdsarbete, men har man bestämt sig så har man. Det var i alla fall kuligt och jag var sjuktligt trött på smutsiga naglar.

Idag har jag varit rökfri i tre veckor och jag har sparat 1050:-
Idag har jag inget nikotin i min kropp



Jag har bestämt mig!
Aldrig mer nikotin!

Sleep well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0