Walking in Wä

Godkväll!

Fy bubblan vad en annan är flitig med stegen denna vecka - helt sjukt när man tänker efter. I måndags var jag hur stolt som helst och fick ihop ca 14500 steg. Igår var jag ju tvungen att testa morgonlöpning plus att jag ändå promenerade 1 1/2 timme på kvällen, vilket resulterade i nästan 19500 steg på en dag.

Idag har jag fått ihop ca 16000 steg, men hade önskat mer - kanske jag går ner o tränar lite senare.

Just nu åskar det här i Vä.. inte kul, men betydligt trevligare än i Svensköp - där var det rysligt!

På tal om rysligt... I helgen såg vi en verklighetsbaserad demonfilm. Hur kommer det sig att alla verklighetsbaserade djävulsfilmer är amerikanska? Finns det bara demoner i USA? Vi hade spöken i Svensköp, men de var hur snälla som helst - de bara smällde i dörrar som inte fanns..  Undrar om de fortfarande härjar..?

Jag har hittat mitt livs drömhus och inte tusan vill min man flytta. Om jag ändå vann lite pengar så kunde jag köpt det o haft det som sommarhus.

Snart Greys.

Lev väl och använd tops - det är en fördel att höra vad andra säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0