3 timmars njutning

Oj vad det tog på krafterna att bo på slott. Hade jag gift mig med en greve hade jag ju varit kroniskt trött :)

Ställde klockan på 8 för att njuta länge av hotellfrukosten hemma - man kan ju alltid inbilla sig att man är kvar..

Ställde in radarn på bilen och for till Hässleholm. Funderade på att ta tåget men dottern avrådde mig då jag inte är så himla go på biljettautomater enligt henne... jag hade kanske inte kommit hem.
Hon skulle bara veta att jag nästan är elit..

Halv elva hade jag date med min kära kusin Ursula då hon var på Skånebesök! Vi gick runt lite i affärerna, shoppade lite och sen satte vi oss på ett fik och pratade och pratade och skrattade. Guuud vad kul det var! Vi har ju så mycket att prata om, så många år vi har missat tillsammans så tre timmar kändes som en halvtimme.

Stackaren har alltid ett tight schema när hon kommer ner och det var jättekul att hon prioriterade mig framför sina vänner :)

En skön lördag!
Tillagade en underbart god Höstgryta med smak av rödvin och drack ett nytt favoritvin till: RIPASSA!!! Köp det och njut massor!!!! Både torsdag och lördag av den varan och med den smaken skulle jag kunna bli beroende :)

Hade förberett en njutbar efterrätt också men vi föredrog Josefines pepparkaks-cupcakes - I like massor :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0