Äsch va fan...kaffesmak i glöggen??

Alltså jag är ingen fan av GLÖGG och min man envisas varje år med att köpa årets Blossa Glögg för att vi ska ha en myskväll med glögg...tror han då.. Och varenda eviga år är det samma visa - han värmer glöggen, dukar fram med pepparkakor och andra tillbehör, häller upp glöggen och SKÅL... jag smuttar och konstaterar att fy bubblan vad äckligt i år också..

I år kanske... jag kan dricka en mugg då det är smaksatt med kaffe, men...glöggkryddor och kaffe ihopa - hallå, hur tänker folk??



Jaja, vi får väl se hur mysigt det blir när den öppnas....

Kommentarer
Postat av: Annsan

Jag smakade den i söndags, och jo, den var faktiskt god! :)

2011-12-01 @ 12:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0