Berit slogs ner av Berit Jr

Så var nästan helgen över... Helgen blåstes bort av Berit :)

När vi körde från jobbet i fredags så körde vi inom Team Sportia för att kolla vinterjackor - kände att det var liksom dags för en ny då jag bara har JÄTTEVARMA vinterjackor och det är ju sjukt varmt ute för att vara november. 10 grader är ju knappast normalt för denna årstiden. 
Jag köpte en och får en i julklapp av mannen och M hittade en till sig själv. 

Igår firade vi lilla gumman som blivit större - 18 år! och jag som kommer ihåg min 18 årsdag precis som det var för tre månader sen..
Igår hade vi som sagt släkten här, och vi bjöd på massor av god mat och dricka :)
Alltid kul med gäster :)

Idag var jag trött och sov ända till halv 10.. så skönt att sova på helgerna.
Körde lite zumba med Elina och Bodil - svettades ymnigt och sen fick man köra sitt markplansrace med strykjärnet och Ally McBeal. Lilla gumman bakade saffransbullar som blev helt fantastiskt goda - farligt goda!

11-11-11 blev kvällsfilmen - vilken besvikelse!



Nu slänger jag mig i sängen med min bok - vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja tack lilla gumman för en jätte god middag som vi fick och god tårta.Jossan kanske skulle bli konditor istället.Kramis

2011-11-28 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0